Experience Model van Van Gool & Wijngaarden en het ‘ thuis bij emma met kinderen aan tafel’ concept 

De inhoud van het concept is dat het een tafel is die elke woensdag klaar staat om allerlei activiteiten met kinderen te doen. Mensen lezen dingen voor aan de kinderen en iedereen is welkom om zijn of haar ideeën te delen. De tafel zelf is 5 meter lang en staat in de emma passage in Tilburg.  Het zorgt ervoor dat de kinderen graag mee gaan naar het winkelen van de ouders! Het is een onderdeel van ‘ Tilburg suprised’. Ze willen de mensen laten verassen met inspirerende en speciale activiteiten op verschillende locaties.

De vorm van de belevenis is fysiek rustig, maar tegelijkertijd druk. De kinderen die zitten daar aan een rustige tafel alsof ze thuis zijn, maar tegelijkertijd kunnen de kinderen ook druk zijn. De omgeving is midden in een winkel passage, waardoor er allerlei mensen rondlopen. Het personeel zijn vrijwilligers en werknemers van ‘Tilburg suprised’.

Voor het individu is het een zeker nieuw iets, er is weinig kennis over een tafel midden in een supermarkt, weinig mensen weten hierover, ze kunnen hier daarom ook niet veel van verwachten. Ik zelf schrok van de tafel en de huisstijl midden in de winkel passage. Ik vind het zelf wel een goed idee, aangezien het een kans geeft voor familie om samen naar de stad te gaan en de kinderen maken vrienden via de tafel. Ik zelf voelde me nog niet betrokken, aangezien ik een student ben en nog geen kinderen heb, maar de ouders en kinderen die aan tafel zaten waren wel erg betrokken met het concept.

De beleving zelf zou een memorabele beleving kunnen zijn, aangezien het een gezellig en bijzonder concept is, dat je niet vaak tegenkomt. Een concept dat je altijd zou onthouden. De kinderen zullen de bijzondere gezellige tafel altijd onthouden als een soort onderdeel van het winkelen, waardoor zij het altijd heel gezellig vinden.

Voor mijzelf was het een basale tot memorabele beleving, aangezien ik er geen onderdeel van uit kon maken, maar het bijzondere concept zeker altijd in mijn hoofd blijft zitten.

experience model

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s